Fazer kan tilby tjenester som møteverten/vertinnen og concierge.

Møteverten/vertinnen vil bidra med reservasjoner, møteromsbooking, behovsavklaringer, instrukser og andre typer oppgaver; herunder veiledning ved bruk av aktuelle typer utstyrsteknologi i møterom, samt selv kunne operere utstyret

Vårt personell vil organisere, føre tilsyn med og vedlikehold i forbindelse med møblering, orden, rydding og renhold i fellesarealer og møterom.

Møtevert og øvrig personell vil være tilgjengelige i åpningsstiden, og bære uniform eller annet representativt antrekk. Alle ansatte vil gjennomgå kontinuerlig oppfølging og opplæring, og vi vil yte kvalitet i alle ledd i vår leveranse. 

Resepsjonistens rolle og opptreden er avgjørende for hvordan ansatte, brukere, gjester og leverandører vil oppfatte kvaliteten og atmosfæren i bygget. Normalt vil en slik funksjon ha ansvar for følgende arbeidsoppgaver:

  • Resepsjonstjenester
  • Ordinære resepsjonstjenester (adgangskontroll, besøksregistrering etc.)
  • Booking av møterom, auditorium og øvrige fellesområder tilgjengelig for reservasjon
  • Bistå som rådgiver, organisator og leverandør ved interne seminarer, kick-offs, arrangementer og selskaper

Resepsjonen blir midtpunktet i bygget. Håndtering av resepsjonstjenestene gir oss full oversikt over våre kunders behov.

En concierge er en type portner som bistår gjestene eller leietakerne med ulike gjøremål. Rollen kan bistå med tjenester som bestilling og råd hva gjelder eksterne resturanter, klær til rens, bestille bilvask og annet. En concierge kan være en del av resepsjonstjenesten og møteversrollen, eller en separat rolle. Concierge er for eiendomsbesittere med meget høye krav til service overfor leietakerne.